Κυκλοφορία
Τι καταφέραμε
Συμβάλλουμε με αναβάθμιση των υποδομών και συνεχή βελτίωση των ρυθμίσεων και κανόνων στην πόλη για την καλύτερη οργάνωση της κυκλοφορίας και των μετακινήσεων των δημοτών.
Εκσυγχρονισμός συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης
Εκσυγχρονίσαμε το σύστημα της παρόδιας Ελεγχόμενης Στάθμευσης.
myAthensPass
Αναβαθμίσαμε και βελτιώνεται συνεχώς η καινοτόμος, λειτουργική και απλή στη χρήση εφαρμογή «myAthensPass», που υποστηρίζει τους πολίτες να χρησιμοποιούν το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης εύκολα και με προσιτό κόστος.
Σημεία Στάσης & Στάθμευσης Τουριστικών Λεωφορείων
Θεσπίσαμε για πρώτη φορά κανόνες και προσδιορίσαμε με ειδική σήμανση 11 διαφορετικά σημεία για στάση και στάθμευση των τουριστικών
λεωφορείων σε όλη την πόλη για να σταματήσει η ανεξέλεγκτη λειτουργία που επιβαρύνει υψηλής επισκεψιμότητας σημεία.
Μάχη για την Εύρυθμη Διαχείριση της κίνησης και της στάθμευσης
Δίνουμε καθημερινά τη μάχη μέσω της Δημοτικής Αστυνομίας για την εύρυθμη διαχείριση των αναγκών κίνησης και στάθμευσης μέσω συνεχών ελέγχων, εκδίδοντας η Δημοτική Αστυνομία 1.430.583 Πράξεις Βεβαίωσης Παράβασης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Πρόγραμμα Έξυπνης Αποτρεπτικής Στάθμευσης
Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε πρόγραμμα έξυπνης αποτρεπτικής στάθμευσης και στις 7 Δημοτικές Κοινότητες, με την εγκατάσταση και λειτουργία «έξυπνων» ασύρματων αισθητήρων σε 831 διαβάσεις και ράμπες ΑμεΑ.
Ψηφιοποίηση εξυπηρέτησης πολιτών για θέματα Διαχείρησης Κανονισμών Κυκλοφορίας
Ψηφιοποιήσαμε, με χρήση κωδικών TAXIS χωρίς την ανάγκη επίσκεψης των δημοτών σε υπηρεσίες, τις διαδικασίες εξυπηρέτησης των πολιτών σε σχέση με τα θέματα που αφορούν στη διαχείριση των κανονισμών κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων, όπως είναι η Διαχείριση Παραβάσεων, η ψηφιακή έκδοση κάρτας Μόνιμου Κατοίκου και η ετήσια ανανέωση της, η έκδοση Κάρτας Δακτυλίου.
Νέες θέσεις στάθμευσης ΤΑΞΙ και Δικύκλων
Χωροθετήσαμε περισσότερες από 1.200 νέες θέσεις στάθμευσης για δίκυκλα και 29 νέες θέσεις στάσης για ΤΑΞΙ.
Απόσυρση εγκαταλειμμένων οχημάτων
Αποσύραμε 5.826 εγκαταλειμμένα οχήματα από τους δρόμους της πόλης, απελευθερώνοντας ισόποσες θέσεις για αυτοκίνητα και μηχανάκια.
Επαναφορά υπόγειων parking της Πλατείας Κλαυθμώνος και της Βαρβακείου Αγοράς
Επαναφέραμε σε λειτουργική κατάσταση τα υπόγεια parking της πλατείας Κλαυθμώνος και της Βαρβακείου Αγοράς, αυξάνοντας τις στεγασμένες θέσεις κατά 752 για αυτοκίνητα, 17 δωρεάν θέσεις ΑμεΑ και 50 θέσεις μηχανών και αποκαθιστώντας το αίσθημα ασφάλειας παράλληλα με την εμπιστοσύνη των οδηγών
Ασφαλτοστώσεις
Πραγματοποιήσαμε εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων αναβαθμίζοντας το οδικό δίκτυο σε 854 δρόμους σε όλη την πόλη, προάγοντας την άνεση στις μεταφορές και την οδική ασφάλεια.
Πού στοχεύουμε
Συμμετέχουμε ενεργά με ολοκληρωμένες θεσμικές προτάσεις προς την Πολιτεία για τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό, για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης και την αποτελεσματική διαχείριση με συνέπεια και αξιοπιστία της κίνησης στην πόλη.
Αναβάθμιση του συστήματος Parking
Αναβαθμίζουμε τη λειτουργία του υφιστάμενου συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης και βελτιώνουμε στους υπόγειους σταθμούς parking της πλατείας Κλαυθμώνος και της Βαρβακείου Αγοράς την εικόνα, τις συνθήκες λειτουργίας και τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους επισκέπτες του κέντρου της πόλης μας
Επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης
Επεκτείνουμε την ελεγχόμενη στάθμευση σε νέες περιοχές όπως το Παγκράτι, το Μετς, το Κουκάκι, τη Μακρυγιάννη, την Κυψέλη, τα Ιλίσια, δίνοντας προτεραιότητα στη στάθμευση των κατοίκων.
Επεξεργασία Σχεδίου για την ενίσχυση θέσεων στάθμευσης
Επεξεργαζόμαστε σχέδιο για την ενίσχυση των θέσεων στάθμευσης στην πόλη με τη δημιουργία υπόγειων χώρων σε πλατείες, οι οποίες σήμερα δεν διαθέτουν βλάστηση.
Δημιουργία κοινόχρηστου δικτύου ποδηλάτων
Ενισχύουμε τη βιώσιμη αστική κινητικότητα δίνοντας κίνητρα για τη δημιουργία κοινόχρηστου δικτύου ποδηλάτων.
Διεύρυνση των αρμοδιοτήτων της Δημοτικής Αστυνομίας
Επιδιώκουμε διεύρυνση των αρμοδιοτήτων της Δημοτικής Αστυνομίας και ενίσχυση του προσωπικού της για μεγαλύτερη εμπλοκή στη διαχείριση της κυκλοφορίας, γεγονός που θα συνέδραμε αποφασιστικά στη βελτίωση των κυκλοφοριακών δεικτών
Ενιαίος Φορέας για τον Σχεδιασμό και Λειτουργία του Κυκλοφοριακού Δικτύου
Τη σύσταση ενιαίου φορέα, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Μεταφορών, που θα συμμετέχουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς του λεκανοπεδίου Αθηνών (ΟΑΣΑ, Περιφέρεια, Δήμος, Τροχαία κλπ), ο οποίος θα έχει την ευθύνη του σχεδιασμού των κυκλοφοριακών μέτρων και της λειτουργίας του κυκλοφοριακού δικτύου.
Αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς
Άμεση και σε μεγάλο εύρος αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για την πύκνωση των δρομολογίων και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Ενίσχυση της Αστυνόμευσης
Ενίσχυση της Αστυνόμευσης με ενίσχυση του ρόλου της Τροχαίας και της Δημοτικής Αστυνομίας
Χρήση νέων τεχνολογικών μέσων
Αξιοποίηση της χρήσης των νέων τεχνολογικών μέσων και προηγμένων συστημάτων για την αποτελεσματική και ευέλικτη λειτουργία της κυκλοφορίας.
Υποστήριξη των μετακινήσεων με τα πόδια και το ποδήλατο
Ενίσχυση των υποδομών για την υποστήριξη των μετακινήσεων με τα πόδια και το ποδήλατο για να προωθηθούν αποτελεσματικά πολιτικές βιώσιμης αστικής κινητικότητας.
Θεσμικό Πλαίσιο για την δυνατότητα Διαμερισμού οχημάτων
Δημιουργία θεσμικού πλαισίου για την ανάπτυξη της δυνατότητας διαμοιρασμού οχημάτων (car sharing), ώστε αυτή η νέα πρακτική να αναπτυχθεί οργανωμένα και να έχει θετικές επιπτώσεις στο κυκλοφοριακό.
Κανονιστικό Πλαίσιο των Φορτοεκφορτώσεων
Επεξεργασία νέου σχεδιασμού για το κανονιστικό πλαίσιο των φορτοεκφορτώσεων στην Αθήνα και τους όμορους Δήμους, με στόχο να μην επιβαρύνεται η πόλη τις ώρες αιχμής από την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων μεταφορών